Palvelumme koronaepidemian aikana
Palvelumme jatkuu normaalisti, mutta ensisijaisesti hoidamme yhteydenpidon asiakkaisiin ja yhteistyökumppaneihin puhelimitse, sähköpostilla tai videoneuvottelulla.
Koronavirus on asettanut meidät monella tapaa poikkeukselliseen tilanteeseen. Tällä hetkellä meidän kaikkien ensisijainen tehtävä on huolehtia perheidemme ja läheistemme terveydestä ja hyvinvoinnista. Yrityksenä kannamme vastuuta myös työntekijöidemme ja asiakkaidemme hyvinvoinnista. Samaan aikaan on tärkeää pitää liiketoimintamme käynnissä ja jatkaa asiakkaidemme palvelemista, jotta voimme minimoida koronaviruksen aiheuttamien markkinaliikkeiden vaikutukset hoidossamme oleviin asiakasvaroihin.
Pääministeri Marinin hallituksen ja asiantuntijoiden ohjeiden mukaisesti olemme siirtyneet pääsääntöisesti etätöihin ja vältämme henkilökohtaisia tapaamisia asiakkaiden ja muiden yhteistyökumppaneiden kanssa.
Sovellamme henkilökohtaisen yhteydenpidon osalta seuraavaa ohjeistusta:
Henkilökohtaiset asiakasvastaavat ja asiakaspalvelumme ovat tavoitettavissa normaalisti, mutta yhteydenpito hoidetaan pääsääntöisesti puhelimitse, sähköpostilla tai videoneuvottelulla.
Asiakassopimusten solmimista tai muuttamista varten voimme sopia henkilökohtaisen tapaamisen. Tällöin noudatamme seuraavia ohjeita:
Ennen tapaamista varmistamme, ettei asiakas kuulu THL:n määrittelemiin riskiryhmiin. Riskiryhmiin kuuluvaa asiakasta emme tapaa henkilökohtaisesti.
Noudatamme tapaamisissa erityistä huolellisuutta hygienian ja fyysisen etäisyyden osalta.
Emme tapaa asiakkaita, mikäli olemme olleet kontaktissa koronaa sairastavan henkilön kanssa tai tunnemme itsemme vähänkin sairaaksi.
Emme tapaa asiakasta, joka on ollut kontaktissa koronaa sairastavan henkilön kanssa tai tuntee itsensä vähänkin sairaaksi.
Emme toistaiseksi järjestä asiakastilaisuuksia tai -tapahtumia.
Odotamme aikaa, jolloin voimme tavata asiakkaitamme taas kasvotusten. Nyt voitte keskittyä huolehtimaan itsenne ja läheistenne terveydestä. Me huolehdimme varoistanne.