Asiakkaamme ovat entistä tyytyväisempiä palveluihimme
Elite Alfred Bergin asiakastyytyväisyystutkimus osoittaa selkeää parannusta edellisvuoteen verrattuna. Suurin osa kyselyyn vastanneista koki, että Elite Alfred Berg toimii vastuullisesti, kuuntelee asiakkaitaan, haluaa kehittää toimintaansa ja viestii avoimesti. Asiakkaamme arvostavat myös pankkiiriemme kykyä kuunnella ja ymmärtää asiakkaan tarpeita.

Koronapandemia hankaloitti asiakaskohtaamisia vuonna 2020, mutta olemme iloisia, että asiakkaamme ja henkilöstömme sopeutui tapaamisrajoituksiin ja etäasiointiin. Vuonna 2021 jatkamme asiakaskohtaamisten ja verkkopalvelumme kehittämistä, sillä haluamme tarjota asiakkaillemme entistä paremman asiakaskokemuksen.
Asiakastyytyväisyyskysely lähetettiin sähköpostilla 2 500 yksityisasiakkaalle marras-joulukuussa 2020. Tutkimuksen toteutti Bisnode Oy.