Asiakkaamme arvostavat henkilökohtaista palvelua ja hyvää tuottoa
Teetimme Bisnodella asiakastyytyväisyystutkimuksen nyt kolmantena vuonna peräkkäin. Tulokset olivat positiiviset ja kehityssuunta mukavasti ylöspäin. On ilahduttavaa huomata, että olemme tehneet oikeita asioita ja kuunnelleet asiakkaitamme herkällä korvalla.

Tutkimuksen mukaan suosittelijoidemme määrä on tuplaantunut kahden vuoden takaisista luvuista, mikä osoittaa, että olemme pystyneet kehittämään toimintaamme juuri niillä alueilla, jotka ovat asiakkaillemme tärkeitä.
Asiakkaidemme mielestä sijoittamisessa tärkeintä on ymmärrettävästi varoille saatava hyvä tuotto. Heti seuraavana tärkeysjärjestyksessä on henkilökohtainen palvelu, mieluiten kasvokkain oman pankkiirin kanssa. Mekin Elite Alfred Bergillä arvostamme asiakkaidemme kohtaamista henkilökohtaisesti ja siksi olemme läsnä 13 paikkakunnalla ympäri Suomea. Tutkimuksesta selviää, että myös sijoittamisen vastuullisuus on yksityissijoittajille entistä merkittävämpi asia.
Hyvän tuoton ja henkilökohtaisen palvelun lisäksi asiakkaamme ovat entistä tyytyväisempiä tarjoamiimme ratkaisuihin sekä oman pankkiirinsa yhteydenpitoon ja kykyyn ymmärtää asiakkaansa tarpeita. Asiakkaamme kokevat myös, että toimimme vastuullisesti, kuuntelemme asiakkaitamme, viestimme avoimesti ja haluamme kehittää toimintaamme.
Lämmin kiitos asiakkaillemme luottamuksestanne. Jatkamme kuuntelemistanne ja kehitämme toimintaamme edelleen, jotta voimme palvella teitä entistä paremmin.
Tule asiakkaaksemme, niin tehdään yhdessä reilusti rahaa. Voit pyytää meiltä yhteydenottoa, tai tehdä itse sijoituksia verkossa.